Bel ons op 035 5237500

Persbericht: NL for Business consultant benoemd als SAP Mentor voor Fiori

Huizen, 22 mei 2014 - SAP heeft vandaag bekend gemaakt dat de heer Robert Eijpe van NL for Business is benoemd tot SAP Mentor.  Jaarlijks worden aan de vooravond van de Amerikaanse Sapphire wereldwijd de nieuwe SAP mentoren benoemd. Dit jaar zijn er 15 nieuwe mentoren benoemd waaronder 2 uit Nederland.

SAP Mentoren zijn evangalisten en beïnvloeders van het SAP-ecosysteem met expertise op specifieke SAP producten of oplossingen. Wereldwijd zijn er ongeveer 130 SAP mentoren actief, waarvan er 8 binnen Nederland. De heer Eijpe is benoemd op het gebied van SAP User Experience.

Mark Finnern, Chief Community Evangelist van SAP Global Marketing (Palo Alto) roemt de heer Eijpe om zijn expertise  “Robert is one of the leading UI5 experts, as well as an expert on NetWeaver Gateway and NetWeaver Business Client. In all his areas of expertise he’s actively influencing SAP and giving feedback.” aldus Mark. Naast het feit dat de heer Eijpe regelmatig naar het hoofdkantoor van SAP in Duitsland afreist, om te overleggen met de product managers, wordt de heer Eijpe door SAP regelmatig ingezet als docent op de nieuwe gebieden zoals SAP Fiori, UI5 en OData in België, Nederland en Engeland.

NL for Business is zeer tevreden met deze erkenning door SAP. “We zien de benoeming als stimulans om SAP klanten in Nederland te ondersteunen met hun User Experience strategie, de inzet van SAP Fiori en de nieuwe technologie binnen deze organisaties” aldus Theo Bolta, sales directeur en mede eigenaar van NL for Business.

Over NL for Business

NL for Business, partner van SAP, is begin 2001 ontstaan vanuit de visie en marktbehoefte dat integratie van gebruikers, applicaties en bedrijfsprocessen de belangrijkste drijfveren zijn en blijven voor flexibele organisaties met een effectieve en efficiënte bedrijfsvoering. In de afgelopen jaren heeft NL for Business projecten verricht voor en bij de Top-100 organisaties van Nederland, altijd gebruikmakend van innovatieve, nieuwe technische mogelijkheden waarbij het creëren van meerwaarde voor haar klanten centraal staat.